Hakemistot

käyttötuki; tukikeskus
en   help desk
määritelmä   
neuvontayksikkö, joka palvelee ulkopuolisia asiakkaita tai organisaation omaa henkilökuntaa
huomautus   
Esimerkiksi internetpalveluntarjoajalla voi olla käyttötuki, joka vastaa asiakkaiden kysymyksiin. Usein neuvoja annetaan tele- tai verkkoviestinnän välityksellä.
Käyttötuki voidaan nimetä myös käsiteltävän aihealueen mukaan, esimerkiksi atk-tuki.
Puhelinpalvelukeskus (engl. call centre, call center) on palveluyksikkö, joka hoitaa keskitetysti ulkopuolisten asiakkaiden palvelua puhelintekniikan ja tietojärjestelmien avulla. Esimerkiksi useissa eri maissa toimivalla yrityksellä voi olla yksi puhelinpalvelukeskus, joka vastaa yrityksen puhelinpalvelusta kokonaisuudessan.
Lähde: Tietotekniikan termitalkoot, 2007-12-14

Kommentit eivät tule näkyville julkisesti!
Nimi:
Sähköposti:
Palaute: